حساب کاربری | عضویت    امروز: ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر     
ارسال به دوستان  نسخه چاپی
 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سازمان حج و زیارت از ظرفیت های تبلیغی و پژوهشی خوبی برخوردار است
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به گستردگی فعالیت های راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی، به برقراری ارتباط با حوزه علمیه، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی جهت بهره مندی از ظرفیت های آن ها نیاز داریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، نشست مشترک رئیس پژوهشکده حج و زیارت و مسئول بعثه مقام معظم رهبری در خراسان با رئیس و مدیران کل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی در این نشست با بیان این که عمده فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه نرم افزاری  فرهنگ است و کمتر وارد فضاهای سخت افزار فرهنگی می شود، گفت: تربیت منابع انسانی مورد نیاز، تهیه مآخذ و مراجع  و ورود در عرصه پاسخگویی به مسائل اصلی و کلان فرهنگی به عنوان محورهای اصلی فعالیت این دفتر مورد توجه است و بر همین اساس نیز با دستگاه ها و نهادهای همسو تفاهم نامه های اقدام مشترک ایجاد شود.

وی پژوهشکده حج و زیارت را سازمانی با قابلیت های بالا در عرصه های فرهنگی و تبلیغی توصیف و ابراز کرد: با توجه به وجود ارتباطات و فعالیت های سازمان حج و زیارت در عرصه بین الملل، این سازمان از ظرفیت ها و استعدادهای خوبی در حوزه علمی و پژوهشی نیز برخوردار است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تعامل و تفاهم دفتر تبلیغات اسلامی با سازمان حج و زیارت را نوعی تعامل استراتژیک دانست و افزود: باید تفاهم نامه ها از سطح مکتوبات فراتر رفته و به اقدامات عملی سازنده و نتایج مطلوب برای طرفین و جامعه منجر شود.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی اضافه کرد: با توجه به گستردگی فعالیت های راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی، به برقراری ارتباط با حوزه علمیه، دانشگاه ها و پژوهشکده های مختلف و بهره مندی از ظرفیت های آن ها نیاز داریم.

وی در پایان سخنان خود بر اهمیت و جایگاه سطح اطلاعات، روش ها و زبان تبلیغ مبلّغان اعزامی به مراسم حج تأکید کرد.

دکتر علی اكبر ضيايی، مدير جديد پژوهشكده حج و زيارت نیز در این دیدار توان علمی، پژوهشی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی را ستود و گفت: هدف نهایی همه ما یکسان است و همین باید عاملی برای ایجاد ارتباط و استفاده از ظرفیت های متقابل باشد.

وی با تأکید بر این که ارتباطات سازمانی باید به صورت مکتوب و مدوّن صورت پذیرد، به سیاست نخبه گزینی سازمان حج و زیارت اشاره و در این رابطه ابراز کرد: زائرین امروز با زائرین گذشته متفاوت اند و از این روی سازمان حج و زیارت به دنبال نخبه ها و افرادی است که بتوانند زائرین را اغنا کنند و با توجه به ظرفیت های تبلیغی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی، امکان شکل گیری ارتباط سازنده و اثربخش میان دو سازمان وجود دارد.

تاريخ: ۱۳۹۷/۴/۹
نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
سامانه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات سمتا
 کارگاه شناخت سینمای اخلاقی
تربیت مبلغ خواهران
ثبت نام جذب و گزینش
دوره مسیحیت
نقد فرق تصوف و دراویش
زمانبندی امتحانات بینش مطهر
فراخوان جذب، گزینش و ارتقاء رتبه
پاتوق داستان
ایپرسش
دانلود نرم افزارهای مرکز ملی پاسخگویی
فرم ارسال اخبار شما
لینکستان سایت‌های مرتبط
آخرین اخبار سایر خبرگزاریها
  صفحه اصلی  |   گزارش از مطالب  |   درباره ما  |   اخبـــار  |   دانلود نرم افزار 
Copyright © 2010. All rights reserved.
Developed by WebBox Portal