حساب کاربری | عضویت    امروز: ۱۳۹۷ جمعه ۲۹ تير     
نتایج جستجو

  تبلیغات؛ یک واژه در دو حوزه فرهنگی
تبلیغات اسلامی ‌با آن چه که دانشمندان غربی بیان می ‌کنند تفاوت کلی و ماهوی دارد و این تفاوت در مبنای فکری و اعتقادی، الگوهای تبلیغاتی، قوانین، اهداف و... به چشم می ‌خورد. لذا مسائل مهم در هر دو نوع تبلیغات نیز متفاوت بوده و کمتر با یکدیگر اشتراک دارند و در برابر...
۱۳۹۵/۵/۳۱ :تاريخ

  طلبه مشهدی پوستر کتاب «آمریکا هیچ غلطی نمی ‌تواند بکند» را گردآوری کرد
کتاب «آمریکا هیچ غلطی نمی ‌تواند بکند» مشتمل بر 83 پوستر از هنرمندان مطرح کشور با مضامین تهاجم امنیتی، تهاجم نظامی، تهاجم سیاسی، تهاجم اقتصادی و تهاجم فرهنگی توسط دولت متخاصم آمریکا به گردآوری ...
۱۳۹۵/۵/۲۸ :تاريخ

  اصول و قواعد تبليغ دينى
مبلّغ دينى بهتر است داراى قدرت اجتهاد و استنباط باشد يا بتواند نظرات دقيق و تخصصى را از غير آن تشخيص دهد. وى بايد توجه داشته باشد كه اسلام داراى دو چهره‌‏ى عام و خاص است و با توجه به مراتب نفس آدمى، وى بتواند مرتبه‌‏ى هر كس را از لحاظ روحى به دست آورد و متناسب با آن از چهره‏‌ى عام و خاص دين بگويد.
۱۳۹۵/۵/۲۵ :تاريخ

  کتاب «شمس الشموس» منتشر شد
دوازده فصل اول به صورت اختصاصی به مباحث مربوط به حضرت رضا علیه‌السلام پرداخته است و در فصل سیزدهم آشنایی هر چه بیشتر با آداب زیارت، به ویژه آداب باطنی و حقیقی زیارت آمده و در فصل آخر معرفی کوتاه و در عین حال جامع از شخصیت و جایگاه امام در نزد شیعه امامیه ...
۱۳۹۵/۵/۲۰ :تاريخ

  اخلاق و آداب در تبلیغ
کتاب در 10 فصل تدوین و به ترتیب با سر عنوان‌ های کلیات، بایسته‌ های اخلاقی و معنوی تبلیغ، اهداف و رسالت ‌های تبلیغ دین، عوامل و شرایط موفقیت در تبلیغ، شیوه‌ های نوین، ویژگی‌ های عملی مبلغان، بایسته ‌های اخلاقی مبلغان، اخلاق اجتماعی مبلغان، آسیب تبلیغات دینی و آسیب ‌شناسی مبلغان...
۱۳۹۵/۵/۳ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  کتاب آشنایی با زنان قرآنی
بیشتر امت هاي قدیم، معتقد بودند که عبادت و عمل صالح زن در درگاه خداي تعالی پذیرفته نیست! در یونان قدیم، زن را پلید و دست‌پرورده شیطان می‌دانستند،و رومیان و بعضی از یونانیان معتقد بودند که زن داراي نفس مجرد انسانی نیست و مرد داراي آن هست! حتی در سال 586 میلادي در فرانسه، کنگره اي تشکیل شد تا...
۱۳۹۵/۴/۲۸ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  آنچه مبلّغان باید بدانند
یک مبلّغ دینی اولاً باید خود در خوف و رجاء به سر برد و ثانیاً در سخنان خود مخاطبان را بین این دو حالت نگه دارد. اگر یک مبلّغ دینی بخواهد تلاش‌ ها، وقت گذاشتن‌ ها و سرمایه‌ گذاری ‌اش بر جان ‌ها و اندیشه ‌ها به هدر نرود و به بار بنشیند، باید ضمن توجه به سایر اقشار، بیشتر به نوجوانان و جوانان پرداخته و گروه هدف و مخاطب...
۱۳۹۵/۴/۲۴ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  اخلاق تبلیغ در سیره رسول الله (ص)
مبلّغ اسلامی ‌در این راه باید در ابتدا خود را از نظر روحی و روانی برای این امر مهم مهیا کند و سپس ملکات و فضایل اخلاقی را در خود زنده سازد. در میان این فضایل، برخی را باید پیش از دیگر موارد، مورد تأکید قرار دهد، چون راهگشای وی در امر تبلیغ است. این ویژگی ها را «اخلاق تبلیغ» می‌ نامیم...
۱۳۹۵/۴/۱۳ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  اخلاق تبلیغي
یک مبلّغ باید پیوسته نظارت بر اعمال و رفتار خود داشته باشد تا بتواند عیوب خود را بفهمد و در رفع آن ها تلاش نماید. مبلّغ باید با منش و روش پیامبر گونه خود بتواند بدبینی‌ ها نسبت به مبلّغ را از بین ببرد و نهال دوستی را در منطقه بنشاند. مبلّغ باید به این نکات نیز توجه داشته باشد. 1‌ـ شناخت زمان (بصیرت زمانی)...
۱۳۹۵/۴/۱۲ :تاريخ

معرفی کتاب «نقشِ نگار»:
  زندگانی امیرالمؤمنین به روایت رهبر انقلاب
کتاب شامل ۱۵ فصل است که ۶ فصل ابتدایی آن به دوران نوجوانی و فداکاری‌ های امیرالمؤمنین علیه ‌السلام قبل از بعثت و هم چنین جهاد مستمرشان در مدینه بعد از هجرت پیامبر تا دوران خانه ‌نشینی و سکوت آن حضرت پرداخته است. فصول بعدی کتاب از فصل ۷ تا ۱۴ نیز به حوادث دوران...
۱۳۹۵/۴/۸ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  آموزش سخنرانی از زبان یک سخنران و تسلط بر مذاکرات روزمره
اين كه عده‌ اي سخنراني شما را ترك كنند، هميشه نشانه عدم مهارت شما در سخنراني نيست. حتي در برخي موارد كاملاً برعكس است... بنابراين نكته اخير اصلاً جاي نگراني ندارد... برخي به قصد كار شخصي سخنراني را ترك مي ‌كنند و از اين گذشته قرار...
۱۳۹۵/۳/۱۳ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  آداب گفت و گو و سخنوری (عوامل اثر بخشی کلام)
از آن جا که بدست آوردن علم و تجزیه و تحلیل آن به وسیله عقل صورت می ‌پذیرد، لازمه انتقال این مفاهیم ابزاری نیرومندی است که خداوند آن را «علمه البیان» نام نهاده و با کلام دلنشین‌ تری به نام «اقراء» مفهوم اصلی را کامل نموده است و یکی از رسالت‌ های رسولش را «انی اصطفیک برسالاتی و ...
۱۳۹۵/۲/۲۸ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  آن‌چه یک مبلّغ باید بداند
یک مبلّغ باید بدی را با خوبی پاسخ دهد زیرا خوبی در برابر بدی، دشمنان سرسخت را به دوستان صمیمی ‌بدل خواهد نمود که امروزه یکی از مهم‌ ترین و ظریف‌ ترین روش‌ های ارتباط موثر اجتماعی است یا در بحث مهارت‌ های زندگی و مدیریت ارتباطات به افراد، این روش آموزش داده مي‌‌ شود. هم چنین در تبلیغ باید رعایت اولویت‌‌ها را داشته باشیم...
۱۳۹۵/۲/۱۸ :تاريخ

  توسعه سياسي از ديدگاه امام علي ( ع )
كتاب حاضر داراي سه فصل با عناوين نظام سياسي و توسعه سياسي از ديدگاه حضرت علي ( ع ) ، مردم و توسعه سياسي از ديدگاه حضرت حضرت علي ( ع) و همچنين نخبگان و توسعه سياسي از ديدگاه حضرت علي ( ع ) مي‌باشد...
۱۳۹۵/۲/۸ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  حیات اقتصادی امامان از صلح امام حسن علیه السلام تا آغاز غیبت صغری
بررسی حیات اقتصادی امامان شیعه (ع) که جوانب گوناگونی برای آن متصور است، پیشینه قابل توجهی در میان متقدمان و معاصران دارد؛ ولی کمتر با رویکرد اقتصادی به حیات و سیره آن بزرگوران نگریسته شده است. این‌که درآمد آن‌ها چقدر بوده، از چه منابعی تأمین شده و چه...
۱۳۹۵/۱/۳۱ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  سبك زندگى; نگاهى به زندگى دينى مسلمانان ايرانى
سبك زندگى بارزترين و برجسته ترين جلوه فرهنگى است... جزئى از فرهنگ به شمار مى ‌‏رود؛ امّا به علّت حجم و قدرتِ حضور و تجلّى‏‌ هاى متعدّدش، بارزترين جلوه فرهنگ و به نوعى تجلّى بيرونى هر فرهنگى نيز تلقّى مى ‌‏شود. از اين رو اهمّيت بسيارى دارد؛
۱۳۹۵/۱/۱۹ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  دين و سبك زندگى
كتاب در پى پاسخ گويى به اين پرسش‌هاست: چگونه دين در شرايط گذار يك جامعه سنّتى به جامعه ‌‌‏اى مدرن بازتوليد مى‌‏شود و چگونه با تغيير شيوه ‏‌هاى زندگى، قالب‌ها و ابزار آن از يك سو و تحوّل يافتن روابط، نهادها و ساخت‌هاى اجتماعى از سويى ديگر، هم‌چنان هويت دينى افراد شكل مى‏‌گيرد و تداوم مى‏‌يابد؟
۱۳۹۵/۱/۱۴ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  آشنایی با فرق تسنن
این کتاب به معرفی فرقه های اهل تسنن می پردازد. این کتاب نوشته گروهی از نویسندگان است که مهدی فرمانیان آن را تدوین کرده است. منابع مهم فرقه شناسی، عثمانیه، خوارج، مرجئه، قدریه، معتزله، اصحاب حدیث، اشاعره، ماتریدیان، سلفیه و ابن تیمیه، محمد بن عبد الوهاب، نحوه شکل گیری وهابیت و ...
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  گزارش کتاب «ماضی استمراری»
این کتاب به تبیین و توضیح مبانی فکری جریان های سلفی از آغاز (احمد بن حنبل) تا وهابیت عربستان و اخوان در مصر، مبارزه مسلمانان هند و پاکستان با استعمار انگلیس و جنگ افغانستان و پیدایش طالبان و ایجاد القاعده پرداخته است. مولف این کتاب سعید زاهدی است که در مراحل آن ...
۱۳۹۴/۱۲/۸ :تاريخ

پایگاه فرهنگی تبلیغی رسالات:
  سبك زندگى (فرهنگنامه كاربردى مهارت‌هاى رفتارى و اجتماعى)
نويسنده اميدوار است كه جاى خالى اثرش در همه كتابخانه‌‏ ها و منازل ايرانيان فرزانه و فرهيخته پُر شود و مجموعه‌‏ اى منظّم و كاربردى پديد آورد كه گره گشاى مسائل همه مشتاقان اخلاق، آداب و سُنَن و مهارت‌ هاى زندگى باشد. تابان ‏‌تر شدن چراغ كم فروغ ...
۱۳۹۴/۱۲/۳ :تاريخ

سامانه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات سمتا
ثبت نام جذب و گزینش
زمانبندی امتحانات بینش مطهر
دوره مسیحیت
نقد فرق تصوف و دراویش
فراخوان جذب، گزینش و ارتقاء رتبه
پاتوق داستان
ایپرسش
دانلود نرم افزارهای مرکز ملی پاسخگویی
فرم ارسال اخبار شما
لینکستان سایت‌های مرتبط
آخرین اخبار سایر خبرگزاریها
  صفحه اصلی  |   گزارش از مطالب  |   درباره ما  |   اخبـــار  |   دانلود نرم افزار 
Copyright © 2010. All rights reserved.
Developed by WebBox Portal